tisdag 22 november 2016

Helgen

Nio tjejer. Två bilar. Hemligt resmål. Prat och skratt. Ett hus, massor av mat, vin, mer prat, mer skratt. En promenad i sol och underbar terräng. (Store Mosse Nationalpark, Gislaved.)


Vädret! Regn på morgonen, som sedan försvann och ersattes med sol. 


Promenad i underbar terräng. Helt ljuvligt underbar.



Sa jag att det var underbar terräng?! Det gjorde jag, men det tål att upprepas.


Det var (som vanligt) en jättemysig helg. Så himla kul och trevligt att umgås med vänner som man känt i mer än trettio år. Jag är så glad att det här är en årlig tradition och att jag har en helg att se fram emot som lyser upp i novembermörkret och som fyller mig med både glädje och energi.

3 kommentarer:

  1. Åh, såna helger är oslagbara!!!

    SvaraRadera
  2. Åhh, där är ju så fint! Vi tog oss tiden att stanna till där förra året på väg mot Isaberg... Vi är uppväxta 2 resp 7 mil därifrån men aldrig varit där innan.

    SvaraRadera