tisdag 8 november 2016

Snö, kyla och halka

Vi har inte mycket snö här, det täcker knappt gräsmattan, men det ljusar upp fint. Tyvärr är det lite halt, men trots det har jag varit ute och gått en sväng. Hälsporren känns bra, hoppas att den gör det även i morgon. Hann tyvärr inte tejpa foten innan jag gick ut.

En promenad med syrran, en fikastund med mamma och pappa på mysiga Systrarna Jönssons skafferi i centrum och passade på att handla lite.

Snart ska jag laga middag och sedan slänger jag mig i soffan. Blir väl till att följa valvakan, antar jag.  Ovanligt spännande sådan ...

2 kommentarer:

  1. Det enda positiva med snön är att det blir ljusare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ljusare och vackrare. Och så kan man åka längdskidor!
      Synd att det måste vara så kallt samtidigt. :)

      Radera