måndag 14 december 2009

Blablablaha

Jag har tankarna lite på annat håll just nu... Och mitt fokus. Nä glöm fokus. Det har jag tappat för länge sedan. Sisådär åtta år sen.

Men mitt bloggfokus är inte riktigt med mig. Jag tänker inte blogginlägg längre. Det beror på julen tror jag. Jag måste koncentrera mig på att hålla hemmet någorlunda städat, och håller som bäst på att plöja ner mina tvätthögar. Och så har jag julklappar att köpa. Och så har jag skåp och lådor som måste rensas innan jag kan stoppa ner och gömma de saker som nu samlas på hög och i drivor på bänkarna.

På lördag ska vi ha huset fullt med folk (vi kan bli totalt 20 personer! Eh... hur tänkte jag när jag erbjöd mig? Att vi har gott om plats förmodligen...)

Sen ska vi ha folk här på jul, varav två sover över - måste städa ordentligt lite här och var!

Därför är jag en usel bloggare just nu. Men jag kommer tillbaka, det här är (nog) bara tillfälligt!

2 kommentarer:

  1. Klart att man måste ägna sig åt hemmet när man ska ha gäster. Du kommer tillbaka...snart :)

    SvaraRadera
  2. Vi väntar på dig.
    *MofsKram*

    SvaraRadera