fredag 11 december 2009

Prisa Gud - här kommer skatteåterbäringen!


Tog ett kontoutdrag innan jag gick in på ica för jag misstänkte att pengarna kanske var slut (jag brukar föra över från lönekontot till sparkontot när lönen kommer, för om jag blir av med plånkan så ska inte hela lönen försvinna med visakortet... problemet är bara att jag alltsomoftast glömmer att föra tillbaka pengar... och det blir så pinsamt många gånger...)

Men hursomhelst - jag höll på att få glädjefnatt och skrika rakt ut! Tiotusennånting! Sitter som en smäck på mitt konto. Man tackar! Man tackar! *en ny burberryväska* Åh, nu har vi en bra anledning att dricka champagne! Maken fick också tillbaka, nästan lika mycket!

*eller, om förnuftet får råda, bidrag till markiser*


7 kommentarer:

  1. Grattis! måste ju firas på något sätt :D

    SvaraRadera
  2. GRATTIS ! Till återbäringen, måste kännas fint. Tack för din kommentar hos mig. Tog själv en långpromenad idag men var helt slut efteråt. Trevlig kväll, kram.

    SvaraRadera
  3. Tillbaka???
    Kommer inte skatteåterbäringen på sommaren?
    *jag vill också ha skatteåterbäring*

    SvaraRadera
  4. Anna: Tack! Japp! : )

    Naom: Tack!

    Nilla: Vi får inte vår återbäring på sommaren då, som alla andra... Men desto mer välkommen nu innan jul! *jublar*

    SvaraRadera
  5. Congrat, vill veta hur du förvandlar en halvpava rödtjut till en helis skumpa?

    SvaraRadera
  6. Mita: Haha! Bubblet ligger redan i kylen, sen länge! Men idag är det rött som gäller!

    SvaraRadera
  7. jätte grattis!!! wow vad sådana härliga pengar gör en glad!

    SvaraRadera