fredag 21 maj 2010

Inte sysslolös direkt

Det här är min tvättstuga. Skojar inte!

10 kommentarer:

  1. Gud hör bön! Tack för bilden! Jag trodde jag var ensam med tvätthelvetet med det fanns en Finnpajsare också! Tack.
    Pöss i pannan på dig.

    SvaraRadera
  2. Inte Finnpajsare!!! Jag är helt snurrig.
    Agneta jag menar Agneta :D

    SvaraRadera
  3. Gafflan: Tack själv!
    Och du är inte ensam om att snurra till saker...

    Nilla: Tack!

    SvaraRadera
  4. Lik min, fast mer städad....
    Kanske en bloggutmaning? "Visa din tvättstuga, om du vågar"
    Tror du nån törs hänga på?

    SvaraRadera
  5. din tvättstuga är i alla fall snygg. Min är rutten! Nu har kag lyckats komma rätt långt ner i tvättkorgen dock, då det varit väder att hänga ute :D

    SvaraRadera
  6. Ja, fullständigt normalt!! :D

    SvaraRadera
  7. Tycker det ser ut att vara under kontroll! ;)
    (rummet har väl dörr?) *s*

    Trevlig lördag!

    SvaraRadera
  8. Pillargon: Det hade varit en kul utmaning! Jag skulle bli glad över att få se fler kaos än mitt..

    Malla: Jag älskar min tvättstuga, men det får gärna vara lite mer städat!

    Garbo: Skönt.

    Stina: Dörren har dörr - tack och lov! Den är alltid stängd dessutom.

    SvaraRadera
  9. Lyllos dig som har en tvättstuga. Om jag hade en skulle den se beydligt värre ut och kanske ska jag vara glad för att jag är utan?

    Nå, du har iaf nåt att göra *hurtigt*

    SvaraRadera