lördag 22 maj 2010

Vad tror vi?

Brun utan sol är kanske att tänka på?!

5 kommentarer:

  1. Hihi.. Nu skulle du ha mina ben ;)
    Första våren på massor av år jag redan har färg. DET äR skönt :)
    (inte meningen att "rub it in")

    SvaraRadera
  2. Mina är så vita att när solen skiner på dom, så gör det ont i ögonen. :( Brun-utan-sol är verkligen ett alternativ för mig i alla fall, jag gillar inte att sola.

    SvaraRadera
  3. Ibland blir man nästan lite rädd för sina blåvita spiror! Då är det fullt tillåtet att kladda med lite fuskbränna! :)

    SvaraRadera
  4. Men om du jämför de vita tightsen och sockorna med benen, så ser ju benen härligt "caffe latte-bruna" ut.

    Och caffe latte är ju aldrig fel! :)

    SvaraRadera
  5. MissC: Skönt för dig!

    Camilla: Jag gillar inte heller att sola, men gillar inte att kladda med brun utan sol heller.

    Märta: Ibland måste man tyvärr. Men det är ju sååå tråkigt.

    Garbo: Det var väldigt snällt sagt av dig! : )

    SvaraRadera