torsdag 22 juli 2010

En liten dag kvar!

Jag är så trött på det här gästspelandet! Det är så jobbigt, och jag bara måste vara ledig igen. Måste måste måste!

Att gå in och jobba efter en och en halv vecka är lika jobbigt som att tvingas vakna och gå upp när man sovit i ett par timmar bara och är mitt i den skönaste sömnen.

De första tre dagarna gick finfint, men idag har det bara seeeegat sig fram.

Nu är det en liten arbetsdag kvar, sen har jag ledigt igen, tre veckor. Och gud vad jag ska njuta!

5 kommentarer:

  1. Gästspela låter ovanligt tråkigt.
    Hemma känns mycket bättre faktiskt, så gläd dig åt att det bara är en dag kvar och sen får du mojja dig igen!

    Gillar ditt växthus jättemassormycket!

    SvaraRadera
  2. Åh jag fattade inte. När jag såg inlägget 5 timmar trodde jag att det var 5 timmar sen ledigt. Stackars dig som måste jobba en hel dag till... Men sen tjoho, semester!

    SvaraRadera
  3. Ulrika: Hemma är sååå mycket bättre! Så mycket bättre.... Och mitt växthus är så mysigt! Åh vad jag gillar det.

    Shamrock: Jag har inte kunnat räkna mer än dagens timmar. Att jag skulle dit i morgon igen har jag inte orkat tänka på. Men snart så!

    SvaraRadera
  4. Nu hoppas jag att morgondagen flyger fram och att du är hemma innan du ens hinner blinka :D

    SvaraRadera
  5. Vad härligt med tre veckor till!

    SvaraRadera