onsdag 7 mars 2012

Reafynd

Jag älskar verkligen rea och helst när det är halva reapriset! Och allra helst när det är något jag funderat på att köpa bara en dryg månad tidigare ... Sorel vinterkängor! Idag på halva reapriset! 400:- känns helt ok. (Känns rätt lagom)
Ett par Reebook blev det också, att powerwalka i. De var lite dyrare, men det fick gå. Behöver ha ett par sköna skor att promenera i.

Sen blev det lite rengöringsprodukter. Varken billigt eller på rea, men jag fick med en liten necessär med lite prova på-saker, vilket alltid är himla trevligt.

En t-shirt med Smurfan blev det till min yngsta tjej - överlycklig!

Sen var det slut på shoppingpengarna.

Men jag har haft en trevlig lunchdejt också! Tiden gick alldeles för fort bara.
Efter lunchen var jag upp en sväng på förra jobbet och hämtade min laddare som jag glömde där. Eller ja, jag hade lånat ut den till en kollega och glömde få tillbaka den. Kom på det när jag hade slutat.

Så idag var jag där en snabbis. De skulle in på möte så det var mest bara heja lite snabbt. Men trevligt!



Nu skulle den här shoppoholicen behöva sova en stund. Måtte ingen unge vilja ha mat. De får vänta tills deras far kommer hem i så fall.
           .

3 kommentarer: