söndag 3 mars 2019

Helgen - upp som en sol, ner som en pannkaka

Utan att gå in på några detaljer (vill inte hänga ut någon eller några) kan jag berätta att den här helgen varit minst sagt varierad.

Det började storartat med ett skönt styrketräningspass i fredags. Jag känner hur jag långsamt blir starkare, trots att jag haft ett upphåll på nästan tre vekor. (Uppehåll i två, körde ett kort pass och sedan en veckas slapphet till efter det.)

I går körde jag dotter till två olika spelningar/träningar. Kändes som att jag inte gjorde annat än körde bil och/eller satt och väntade i bilen.

Idag började jag dagen med ett skön promenad i trevligt sällskap. Regnskuren som kom precis innan jag skulle gå ut gick snabbt över och sedan kom inte en droppe.

Men så blev det eftermiddag och kväll och allt gick utför. Ett jävligt dyrt utför också.

Men shit happens.

(Och det kunde dessutom varit mycket mycket mycket värre. Jag försöker tänka på det.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar