torsdag 9 maj 2019

Vändning snart?!

Fick höra idag att det ska vara ett möte inom kort ... saker är på gång som kan innebära en förändring för mig. (Men det kan lika gärna betyda att det inte omfattar mig - jag vet inte ännu.)

Oavsett om jag påverkas eller inte är det spännande för det gäller en person som jag verkligen värnar om, och som jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer att bli bra för! Riktigt bra hoppas jag att det blir.

Det gäller att alla inblandade jobbar åt samma mål. Tänker de på det? Klart de gör, men agerar de därefter? Vet ej ... viljan finns nog, men frågan är om resurser och tid finns. Och i vissa fall ork.

Vi får se. Jag håller mina tummar för att det blir bra.

Hur det blir för mig är mindre viktigt, jag klarar mig oavsett, jag har saker att göra. Men det skulle vara väldigt roligt och intressant - och spännande - att få vara med på resan.

Som sagt, vi får se. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar