söndag 19 mars 2023

Och inte bara middag ...!

Igår var jag ju som jag skrev om på tjejmiddag (fortfarande glad och lycklig över det) och idag - efter att ha legat på soffan och läst i flera timmar - följde jag med maken till vår snygga innebandyhall för att se när Landvetter Wings spelade kvalmatch till Allsvenskan. Spännande och rolig match som till slut slutade 6-6.

Först ledde hemmalaget med två mål men efter ett tag ledde bortalaget med lika många, och tiden började bli knapp. Men då hämtade Wings in och strax innan matchen var slut gjorde de ett kvitteringsmål och det slutade oavgjort. Om en vecka blir det bortamatch, men den kommer jag inte att se. Men jag tänker hålla tummarna för att de spelar minst lika bra som idag och vinner och får spela i Allsvenskan!
 
Det var inte menat att jag skulle blogga om matchen men nu blev det tydligen så. 

Det jag skulle berätta var att jag varit iväg, utanför huset, och vistats bland folk och annat oväsen - och jag gillade det! (Att jag tycker om att titta på innebandy visste jag, men att jag orkade ut två dagar i rad förvånade mig lite. Och överraskade glatt. Tack till Tostrex och mitt serotoninhöjande pulver!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar