lördag 28 augusti 2010

Hej sköna lördag!

Favoritdagen alla kategorier! Lördag. Och bästa stunden är såklart nu: Förmiddag, maken på möte, barnen feberslöa i sofforna där uppe och jag här nere, njutandes ensamhet och kaffe!

I kväll blir det fest! Jag hoppas bara att mamma och pappa orkar med att passa förkylda barnbarn i kväll, och i natt. Fast det är ju inte så jobbigt med mina barn, de klarar sig bra själva, det är värre med syrrans barn som är mindre och lite mer krävande. Min syster och hennes man är bjudna på samma fest nämligen.

Det ska bli kul! Måtte min huvudvärk bara vara vanlig efter-en-stressig-vecka-lördagshuvudvärk och inte början på någon dum förkylning.

I värsta fall får det bli en Treo till fördrink, för i kväll ska skakas rumpa och läggas sulor på parketten!
.

3 kommentarer:

  1. Det låter som en bra kväll, jag håller tummarna för dina föräldrar.

    SvaraRadera
  2. Skaka på, njut och visst glömmer man huvudvärken om man har det riktigt trevligt? (oftast iaf!)

    SvaraRadera
  3. Ha det så kul i kväll och hoppas värken släpper

    SvaraRadera