söndag 29 augusti 2010

Så inte partypingla idag

Shit vilken rolig och lyckad fest vi var på igår! Så himla mycket vin och dans och skratt! Så trevligt!

Idag känns livet inte fullt lika trevligt. Men det är det värt. Vi (maken och jag) sov i mammas och pappas husvagn i natt, där barnen redan låg och sov sött! Så i morse när vi vaknade, trötta och outsövda var det bara att plocka ihop barn, kuddar, gosedjur och åka hem och äta frukost.

Nu längtar jag bara efter kvällen, och få sova i min säng.

Nu ska jag dricka lite mer kaffe och sen fundera på att kanske skriva lite...
.

4 kommentarer:

  1. Det brukar vara priset man får betala ;-)

    SvaraRadera
  2. Härligt! När livet är som bäst!

    SvaraRadera
  3. Den prislappen brukar vara värd att betala efter en extra trevlig kväll! :)

    SvaraRadera
  4. Venus: Inget konstigt alls!

    Ulrika: Det var lite jobbigt att handla på ica idag. Då kom ett lätt illamående över mig...

    Märta: Den är värd det! Helt klart. Fast jag hade gärna sett att jag var pigg idag ändå.

    SvaraRadera