lördag 28 augusti 2010

Inte bara jag och mitt arbetsrum...

Vissa människor är väldigt lätta att tycka om! Kolla in den här härliga tjejens blogg. Och klicka gärna på detta inlägg [här] som handlar om hennes städade och organiserade kontor *host* och sen kan ni ta en titt på mitt välstädade och organiserade arbetsrum *ähum*.

Jamen jag måste ju ha lite att göra längre fram i höst också. Eller hur? Kan ju inte låta det vara välstädat i hela huset, för då skulle jag ju till slut bara få sitta och rulla tummar och peta navel. Och det är inte min grej.

Men spana först in Jennys inlägg, tjuvkika inte på mina bilder!





Lite ordning har jag dock. Om jag t.ex ska ha en annan handväska än den jag för dagen har min plånbok, busskort, nycklar, försvarets hudsalva, handkräm, Filofax, telefon, läppglans mm i så är det bara att gå in hit och kika ner i hörnet. Där är några av mina favoritväskor. Bra att veta var de är, tycker jag.
.

3 kommentarer:

  1. Åh underbara bilder! Det är nästan så att jag skulle våga visa mitt arbetsrum också (ler). Där försvann ett dåligt samvete för en röra som jag stänger dörren om och tänker: "Imorgon kanske jag röjer lite."

    SvaraRadera
  2. Så där ja. Äntligen lite bilder från den veklighet som de flesta av oss lever i!

    SvaraRadera
  3. Bara man trivs själv, och hittar det man behöver, får det väl se ut som det vill...!

    SvaraRadera