onsdag 18 augusti 2010

Inte så smart kanske

Jag håller på att tömma min stora kamera i min lilla dator. Nu hackar allt och går låååhåångsamt. 2,4 gb håller på att matas in i datorn nu, och jag vet inte om det ens finns så mycket utrymme över. Hoppas inte att allt hänger sig. Det blir så jobbigt då. För då måste maken hjälpa mig och det är då det blir riktigt jobbigt. Han har ju ryggskott. Och ni vet ju, kvinnor snackar om att föda barn...

Nu går det lika knackigt som om jag satt med långsamt modem och nästan ingen täckning. Håll tummarna för att allt inte brakar samman.
.

7 kommentarer:

  1. Inget roligt om allt havererar.
    Håller tummarna för dig!
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  2. Men usch vad jag hatar när datorer krånglar. Hoppas att din kvicknar till!

    SvaraRadera
  3. Alla: Tack snälla! Jag avbröt importen av bilder och har rensat lite. Nu funkar det bra igen!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    En extern hårddisk för alla fotografier kanske? De kostar inte så många hundralappar, och tar inte så stor plats på skrivbordet. Finns hos de flesta elektronikkedjorna. Dessutom blir en sån en bra backup, om datorn kraschar...

    SvaraRadera
  5. Anglinder: Jag har en extern hårddisk. Som ska användas till alla bilder, och som back up. Ska bara se till att använda den också!!! Vilket år som helst...

    SvaraRadera