lördag 21 augusti 2010

Ok. Så blir det

Jag har nu en skrivblogg, där jag tänkt lägga ut olika texter som jag skriver. Där finns ännu så länge bara en text. Och när det blir några fler vet jag inte... Det är inte så att jag är något skrivarflow precis. Men jag har som ambition att det ska bli fler, inom inte allt för lång tid! Inga mästerverk, inga romaner - kanske inte ens spännande eller läsvärda! Men ändå, några ska det bli. Jag måste komma igång och skriva en del innan kursen börjar...

Den som vill läsa får gärna adressen dit! Skriv mailadress i kommentarsfältet så mailar jag adressen, självklart publicerar jag inte de kommentarerna.

.

5 kommentarer:

  1. Fasiken vad kul med kurs! Jag saknar det själv, får se om jag kan hitta någon efter jul.

    SvaraRadera
  2. Visst får du min mejl nu när jag skriver här? Hoppas.

    SvaraRadera
  3. Åsa: Jättekul med kurs! Jag längtar! Samtidigt som jag bävar... jag och måsten är inte så bra vänner.

    Stina: Nej, det får jag inte!

    SvaraRadera
  4. Du har redan min mailadress!
    Och kanske har du redan mailat mig för det var flera dagar sedan jag var in och checkade den sist...

    SvaraRadera
  5. Nilla: Dig har jag tänkt maila! Inte fått tummen ur ännu bara.

    SvaraRadera