tisdag 24 maj 2011

Blåsig kväll

Och rätt kylig vind också. Inge skönt alls.

Idag har jag kommit på mig själv med att flera gånger undra om det är måndag eller tisdag. Är helt förvirrad när jag inte längre jobbar kväll. Det rullar på hela tiden. I morse hade vi frukostmöte på jobbet, så trevligt och informativt. Är liksom inte van vid att vara delaktig, få veta en massa saker och känna att man är en del av ett större sammanhang. Det är trevligt och sporrande.

Tröttheten sitter i och den kommer nog att göra det några veckor till. Men jag lever med det (klagar en del bara) och accepterar (gaaaaah) att det är så. Och så överlever jag tack vare nästan åtta timmars sömn varje natt. Måste lägga mig strax före 22 för att alls orka med nästkommande dag.

Men det är roligt också! Längtar bara tills jag blir piggare...

Idag har vi flyttat om på kontoret och det blev jättebra för min del.

Näpp, nu kvällsmat, strax hämta make och äldsta dottern och sen sova! Äntligen!!!

5 kommentarer:

  1. Kul att du trivs på nya jobbet

    SvaraRadera
  2. Håller med Shamrock! Och blåsten har varit j-vlig igårkväll och idag. Suss tajt!

    SvaraRadera
  3. jag trodde pckså att det var måndag idag, men det var nog för att jag var hemma och vabbade igår

    SvaraRadera
  4. Trött? Jag med!
    Och sova, jajemen!
    God natt!

    SvaraRadera
  5. Du är ju fortfarande i inkörningsfasen på ditt nya jobb så det är inte konstigt att du är trött. Tror att du snart rättar till dig :D
    Förresten är jag helt slut i huvudet av blåsten idag eller är det bloggträffen på Åland som fortfarande sitter i? Hmmm...tål att tänkas på :D
    Kram

    SvaraRadera