onsdag 4 maj 2011

Jag är på toa

Jag behövde en paus från jobbet och på toa kan jag blogga ostört. Ingen som vet vad jag gör. En fördel med att vara tjej: ingen undrar varför handväskan ska med in.

Herregud vad mycket det är att lära sig. Precis allt känns nytt och främmande; datorsystemet, rutiner, upplägg - allt!

Just idag jublar jag väl inte, men jag ångrar mig inte heller. Skyller på morgonen och den jobbiga starten... Eller så är det en sådan dag bara. Huvudvärken lurar bakom hörnet. Lågtryck i kombo med att allt är nytt. Hujedamej.

Nu får jag nog anses vara färdig.

7 kommentarer:

  1. Ge det några veckor sen är du som fisken i vattnet :-)

    SvaraRadera
  2. Mycket nytt i början men du kommer snart in i det! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är så med kunskap. Till slut får den inte plats. Då får vi huvudvärk
    Hoppas det släpper i kväll

    SvaraRadera
  4. Klart att det är jobbigt. Snart är du varm i kläderna. Skönt med toapaus ibland :)

    SvaraRadera
  5. haha, vilken skön bloggrubrik! hoppas du slapp huvudvärken iallafall... och att korvstoppningen snart är över! stor kram

    SvaraRadera
  6. Det blir snart bättre :)

    SvaraRadera