söndag 22 maj 2011

Jamen dåså

Nu återstår inte så mycket annat än sängen. Förutom alla ska bara.
Lägga fram kläder. Dricka vatten. Hänga tvätt (gaaaaah). Pussa barnen godnatt. Titta till mina växter. Gå och slöpilla lite här och var (nej, inget snuskigt!). Det kommer ta ett tag alltså innan jag kommer i säng. Men jag ska försöka att inte bli sen. Det blev sent igår, samt att jag sov uruselt och vaknade tidigt.

I morgon börjar min fjärde vecka på jobbet. Det känns som det är den andra. Herregud vad tiden går fort. Och extra fort går den när man har roligt!

Jaha, nähä. Då är det väl dags att börja avrunda den här helgen.

Jo förresten. Jag är lite sugen på att börja skriva igen. Men inte på den texten som jag skrivit på tidigare, utan något helt nytt. Men jag vet inte riktigt vad. Jag har en del idéer som jag gillar och lite tror på, men när det väl gäller tvivlar jag. Tvivlar på idéerna och på min förmåga. Jag är så inte bäst när det gäller. Man skulle kunna tro att jag inte läst den boken (Bäst när det gäller, av Willi Railo) men det har jag. Fast det var ungefär hundra år sen.
     .

1 kommentar: