lördag 28 maj 2011

Dine Around

Hej!

Nu är det fest! Big time fest.

Vi har varit på förfest (jag fick en cider på7% alkohol) och haft förrätt med vitt vin (och mat då) och nu ska vi o h äta varmrätt om sex minuter.

Vi har hittills haft fruktansvärt trevlivt!!!! Oc om jag verkar onykter så är det precis vad det är. Vad jag är. Shit vad mycket för mycket in jag kommer diricka. GOaste Jenny ska vara med också! Kanske blir det rapport i morgon, kansek blir det inget.

O h ja stavar som en kratta men jag tror det beror på att jag itne är van att skriva på ett tagngenbord.

Nu ska jag iväg på varmrätt och sen blir det efterrätt ovh efter det blir det fest på lokal. Herregud vad jags stavar illa, men det bjider jag på.

7 kommentarer:

  1. HAHAHAHA! Huvudsaken är ju att man har roligt och trevligt! Skåååååål!

    SvaraRadera
  2. Schkååååål! *MUAHAHAHAHAAA* Imorgon skriver vi nog med små bokstäver här... *fniss*

    SvaraRadera
  3. Fy fan vilken huvudvärk jag såg framför mig nu! Men det är det säkert värt, ha så jäkla kul!

    SvaraRadera
  4. Sånt var jag också på i lördags. Söndagen gick åt till att ha lite ont i håret.

    SvaraRadera
  5. Va kul att det finns fler som njuter av livet här och nu! :)

    SvaraRadera