fredag 20 oktober 2023

Bra dag den där 18:e

I onsdags morse var jag hos läkaren igen. Nytt prov skulle tas, tidigt, och INNAN jag druckit kaffe.

Köra bil innan man fått kaffe? Otänkbart. Men nödvändigt. Kortisolet skulle mätas och det ska göras tidigt och innan man tagit något stimulerande. 

Det var bara att acceptera. 

Alla prover som togs förra veckan såg bra ut. Riktigt bra till och med. Så himla skönt! SÅ. HIMLA. SKÖNT!


Och så fick jag besked om jobbet jag sökte - jag fick tjänsten! Så glad, så glad, så glad!

Men igår kändes allt bara jobbigt, tungt och motigt. Vet inte varför. Men idag släppte det och vände och nu känner jag mig både glad och förväntansfull! Taggad!

Bara en sådan sak som att få bära kostym igen! Trevligt. Och försöka göra folk nöjda.

Jobbet? Som receptionist på hotell. ⭐️⭐️⭐️


2 kommentarer: