söndag 8 oktober 2023

Som sagt, ibland behöver det klagas lite

Efter att jag klagade på att jag körde fast och fick skrivkramp har jag kommit igång rejält och det resulterade i 3200 ord. (Lite väl mycket på en dag, men men ... nu blev det så och i morgon och på tisdag är det vilodagar - från skrivandet och det kan kroppen behöva.)

På onsdag ska jag skriva igen, efter att jag varit iväg på förmiddagen. Det är min lediga dag och då jag ägna tiden åt att skriva och komma ikapp med tvätt och kanske städ ... och ta en promenad och köra yinyoga och ta hand om växterna och, och och ...

Det känns fortfarande som att jag har tappat tråden i manuset, men jag jobbar på att hitta den igen. Eller att hitta på en ny spännande tråd. En ny person dök upp idag och hon överraskade mig lite ... Får se hur jag känner kring henne när jag vaknar i morgon. Eller på onsdag när jag tar upp skrivandet igen. Man vet nämligen aldrig. Saker och ting kan ändras ganska snabbt har jag märkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar