lördag 14 oktober 2023

En lite bättre fredag

Jobbade 8-12 och åkte därefter in till stan. 

Hade ett inbokat möte som kändes både bra och trevligt. (Faktiskt väldigt bra och trevligt!)

Eftersom jag var tidig och mötet hölls tidigare än planerat och gick förvånansvärt fort promenerade jag ner till GeBlod. Mitt blod ska kollas eftersom jag har lite för högt värde av något slag. Där gick också fort och smidigt.

Efter det var det dags att träffa två trevliga människor på lokal, mitt på Avenyn. Och de hade lyckats få ett fönsterbord. Champagne, crock monsieur och massa prat och skratt. (Och mitt i, ett trevligt telefonsamtal som kändes hur lovande som helst - återkommer om detta.)

Vid 18-tiden sa vi hejdå åkte hem. Resten av kvällen tillbringade jag i soffan, framför en serie. Tills jag inte längre orkade hålla ögonen öppna.

Idag är det lördag och det finns en massa saker att vara tacksam och lycklig över. ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar