söndag 29 oktober 2023

Jag på jobbet!

I frukostmatsalen. 


Igår gjorde jag min andra arbetsdag (jag går fortfarande bredvid för att lära mig) och det var ett eftermiddagspass. 

Det kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig vid att jobba sent. När jag slutar kl 23 brukar jag i vanliga fall redan sova.

I onsdags gjorde jag mitt första pass och det var ett förmiddagspass. Två ganska olika pass, med olika saker att komma ihåg att göra. 

Allt känns förvirrande och jobbigt just nu. Så många detaljer att lägga på minnet ... och så många saker som riskerar att glömmas bort ... 

Och jag hatar att inte ha koll på det jag gör! Hatar! Är nog därför jag har drömt stressdrömmar hela natten.  Men förhoppningsvis kommer jag snart in i det. Och som en kvinna sa till mig i onsdags: "Det är ingen som dör om det blir fel." (Bara en bit av mitt självförtroende ...)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar