måndag 8 december 2014

Eh, okej. Jag är ingen robot!

Fick precis fylla i sådan där förhatlig kod för att bevisa att jag inte är en robot när jag skriver en kommentar. I min egen blogg!

Visserligen bara tre siffror, som alla syntes ganska bra. Men ändå, i min egen blogg liksom?!

För något år sen hatade jag de här verifieringskoderna mer än allt i bloggvärlden. Det hände ofta att jag struntade i att kommentera enbart på grund av dem. Men de senare är lättare. De med bara tre siffror.

Idag har jag målat julkort och fått feedback av en testläsare. (Som fått läsa första 18 kapitlen.) Hon gillade den. Det känns bra.

Mindre bra känns det att jag kört ihop mig på kapitel 33 … flera kapitel har plockats bort, pga dåliga och onödigt tråkiga. De bestod av blablablabla.


2 kommentarer:

  1. Det där är något mysko. Jag får också uppmaningar om att bevisa att jag inte är en robot på min egen blogg. Men det går att strunta i det! De har väl gjort någon mindra lyckad uppdatering gissa jag.

    SvaraRadera
  2. Den där: Måste kolla om jag kan få bort det. Irriterande att jag ska behöva bevisa något varje gång.

    SvaraRadera