fredag 16 september 2016

Festligt!

Igår var jag på en himla trevlig fest på Momentum (reklambyrån jag hoppar in och jobbar på ibland). De kunde inte valt en bättre dag. Vädret var heeeelt underbart! Ljummet så gott som hela kvällen. 

Kontoret har, lyckligtvis nog, en väldigt härlig takterass. I västerläge. Med utsikt över takåsarna, Domkyrkan, Kungshöjd mm. På denna terass var det uppdukat med grillat, drinkar, bubbel och vin. En Gin & Tonic-mästare fanns på plats också - och jag har aldrig druckit så god GT tidigare. 

Stämningen var såklart hög - som alltid bland dessa underbart positiva, kreativa och härliga människor, och deras trevliga kunder.

En trubadur kom och underhöll ett tag också. Himla trevligt det med.

Jag behövde verkligen komma ut och umgås med dessa härliga människor igen. Ibland inser jag att jag verkligen saknar det, även om jag älskar mitt lite tillbakadragna liv.  



En GT med bla ingefära, lime (tror jag), koriander (!) och chili.

Ginflaskorna hamnade utanför bild, men här är bordet med de fräscha drink-tillbehören.


Det var verkligen en toppenkväll och oj, vad jag behövde den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar