lördag 28 augusti 2021

Jag behövde något humörhöjande!

Gymmet!

Jag har inte varit där på nästan ett år. Eller är det rent av längre än så? Minns inte. Evigheter har passerat i alla fall.

Det var få människor där så då vågade jag mig in. Och herregud vad jag har saknat det. Vad min kropp har saknat det! Jösses. Det var så skönt att få göra vissa rörelser. Så skönt och så jobbigt! 

Och just idag behövdes det lite extra ... Hade en ofattbart jobbig förmiddag med mig själv. (Stress, hormoner, oro och hopplöshet. I en salig röra. Allt ville ut. Usch.)

Nu hoppas jag bara att mina händer och handleder inte straffar mig och börjar göra ont. Jag behöver verkligen kunna styrketräna. Jag behöver det så innerligt.


Förutom att ha gymmat har jag även bokat tid för massage. Behöver få loss lite spänningar och behöver få lite hjälp mot stresshantering vilket hon brukar vara bra på. Hon ger små tips och råd. Välbehövligt för mig som har minne som en guldfisk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar