söndag 22 april 2012

Nä jag tar natt nu

Måste sova. Det blev sent igår och man är ju inte purung längre *höhöh*

Och jag är inställd på att jobba i morgon. Men jag tänker inte försöka ställa klockan för att vara nästan färdig när hon ringer. Det kommer sluta med att hon ringer strax efter sex. Jag har hittills inte lyckats överlista henne. Hon vinner. Enda gången jag var duschad, sminkad och klar, ringde hon inte.... men jag var snygg när jag skrev! Snygg?

Så därför ska jag gå och lägga ner min lilla käcka "jag vikarierar här hos er idag"-lapp (med ett obeskrivligt tråkigt foto på mig) i väskan där stövlar och regnbyxor och tofflor redan är nerpackade. Och sen sova.

Handkräm och cerat behövs också. Men det är redan packat.

Sen är jag redo för vilket dagis som helst! Behöver bara sova först.

Men det får gärna bli uppehåll i morgon. Tack. Gärna. Uppehåll.
    .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar