lördag 11 maj 2013

ÄLSKAR långhelg!

När jag vaknade i morse fick jag för mig att barnen glömde bort att köpa lördagsgodis igår. Sen slog det mig: det är lördag idag! Hurra!

Helgen har hållit på i flera dagar och ändå har den fortfarande bara börjat. Älskar det! Och nu är mannen och äldsta hemma igen också. Tror att hon var väldigt nöjd med gårdagens konsert ... en bild på Instagram visade på det.

Idag är det lördag ... frågan är om jag ska följa med och titta på sonens fotbollsmatch eller om jag ska ägna mig åt att skriva?

(Såklart jag ska skriva.) Om jag bara kunde skriva. Måste googla skrivkramp. Eller fantasikramp snarare - har inga som helst problem att få ur mig ord, meningar och stycken - men att få ihop en läsvärd historia verkar vara helt omöjligt. Är det något fel på mig kan man börja undra.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar