måndag 27 maj 2013

Måndag hela veckan

Tiden går så fort att det börjar kännas som i filmen Måndag hela veckan. Allt startar om hela tiden. Om och om igen.

Jag har börjat drabbas av resfeber tror jag. Det är ju faktiskt bara två veckor och fyra dagar kvar ...

Ha ansvar, ha koll på pass boarding pass, gå igenom säkerhetskontrollen i god tid, ha krämer och ev. vätskor i påse, ingen kvarglömd frukt i väskan, inga vassa föremål heller, hitta vart vi ska gå i rätt terminal och till rätt gate i rätt tid. Så. Inte. Jag.

Tur det är gott om tid. Så att jag hinner förbereda mig. Och komma på vilka kläder som ska tas med.
Mage, lugna ner dig!
.

1 kommentar:

  1. Denna måndagen hoppas jag aldrig kommer tillbaka. Jag är sjuk och ynklig. För övrigt håller jag med om att livet har rätt så bråttom nu för tiden.....

    SvaraRadera