onsdag 8 maj 2013

Orden vill inte

Av någon anledning går det inte att skriva. Jag har legat av mig. Tänkt på annat. Kommit ifrån det.

Dessutom är allt jag redan skrivit skitkasst. Hur tänkte jag när jag skrev det? HUR? VAD? Och alla dessa adjektiv! Fortfarande ... suck. Aaaarrrrgggh.

Idag är ingen bra dag. Får acceptera det. Jag tar och gör natt istället. Sminkar av mig (det som inte tårar och regnet redan sköljt bort vill säga), borstar tänderna och kryper ner i sängen.

I morgon ska jag kanske träna. Kanske:t lägger jag till för att avdramatisera. Annars kommer jag säkert att vakna med en förkylning i morgon. Som alltid när jag tänkt träna. Gudförbjude!

Tio noll noll är det träning. Om jag vaknar pigg och frisk. Vilket jag såklart tänkt göra. Resten av morgondagen viks åt mitt skrivande. Om jag kan formulera några ord, vill säga.
:

1 kommentar: