torsdag 20 januari 2011

Det går bra att bli fredag nu, tack

Dum dag. Dum dum dag.

Men lite glädje i vardagen var att jag åt lunch med min syster, mysigt och trevligt. En macfeaståcompany blev det. Och en nyttig coca cola till det. Satt finfint!

Ikväll ska jag krama mina barn och min man lite extra.

Och angående gud i förra inlägget, jag tror inte på gud, men jag kände för att skälla lite på honom i alla fall. Man gör faktiskt inte så. Man tar inte fina människor ifrån nära och kära. Inte när det finns små barn med som behöver sin underbara mamma. 
   .

3 kommentarer:

  1. Nej, så gör man verkligen inte, skäms på sig, Gud!
    Men din lunch, verkar ju ha varit fin i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. Ja. Krama dem extra hårt!! :-)

    Och här kommer en stor kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Nej, nej, nej, nej! Det får inte hända. Herregud så gräsligt.
    Tur att du har din fina familj. Och vin!

    SvaraRadera