söndag 16 januari 2011

Snart ny vecka

Jag vet, jag har hela söndagskvällen framför mig och borde inte tänka på måndag morgon redan nu, men det gör jag. Dels för att jag snart ska gå och lägga mig för att jag är stuptrött och dels för att jag inte vill att måndag morgon ska komma alls. Vill inte. Måndag tidigt morgon är bland det jobbigaste som finns. Jag vet, jag har inte så många verkliga bekymmer så jag måste skapa mig några i-landsdito i stället.

Det skulle kännas bättre om jag fick gå i myskläder. Mina gamla svarta jazzbyxor skulle man kunna ta för att vara finbyxor *host*, med lite fantasi och en dos god vilja.

Äh, det ska väl gå. Det får gå. Måste gå.

Just nu har jag lite skrivångest. Jag ska skriva en konfliktsupptrappning av något slag... och jag vet inte jag... ska kanske inte ägna mig åt att skriva, after all.
   .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar