tisdag 10 december 2013

Hemma vid datorn igen

Herregud i himmelen vad jag gillar att vara hemma. Har inga problem med att vara ensam i flera timmar. Tvärtom. (Ändå saknar jag lite socialt utbyte när jag är på jobbet) (Men man ska tydligen kunna få allt).

På köksbordet ligger nu en att-göra-lista. Bland annat måste jag tömma en stor kruka på jord, innan nästa frostknäpp kommer. Har varken lust eller råd att betala flera hundra för en ny. Krukan är dessutom mammas. Jag bara lånar den.

Julgardiner är en annan punkt.

Sen finns det massor av annat på listan också: tvätta, tömma och rensa kökslådor, slänga gamla saker, och så vidare i all oändlighet. Jag fokuserar på det viktigaste först: redigera.
.

2 kommentarer:

  1. Rensa kökslådor... man borde men man vill inte. Det är en sån grej som bara blir gjord med glädje när man egentligen skulle tentapluggat...

    SvaraRadera
  2. Nipe: Eller när man borde redigera.

    SvaraRadera