lördag 7 december 2013

Så var det lördag igen!

Träningsvärken sen i torsdags sitter fortfarande i. Inte någon jobbig värk, utan bara lite skön, i muskler som inte fått sig en omgång på ett tag. Härligt! Återstår att se om jag orkar träna i morgon. Vi ska på glöggmingel ikväll och det kan hända att jag kommer vara jättetrött i morgon. Jag blir alltid det nuförtiden oavsett mängden intagen alkohol.

Idag ska jag och äldsta dottern iväg och julklappsshoppa lite. Samt köpa inomhusfotbollsskor (som endast ska användas några få gånger. Grrrrr.)

I eftermiddag hoppas jag slippa åka på innebandymatch, och att maken visar sitt intresse och följer med, jag har nämligen ett bokmanus att redigera.
.

1 kommentar:

  1. Skönt och bli påminn om att man tränat! :)
    Tråkigt och handla till få ggr, hoppas ni hittar på REA:
    Kramis

    SvaraRadera