torsdag 6 november 2014

Inte bli förkyld nu!

Har känt mig trött och seg ett par dagar. Liksom tung i kroppen och idag har jag lite dov huvudvärk. Vet inte om det beror på att jag sovit ovanligt tungt i natt, eller för länge (till 9!) eller om det är förkylning på gång.

Har tränat en del på sistone. För att vara mig just nu är det vansinnigt mycket och tungt! Träningsvärken sitter i i minst fyra dagar. Och det utan att jag tagit i så jag kräks direkt. Vansinnigt otränad alltså.

Kanske är jag trött och seg på grund av orolig och dålig nattsömn, (många nätter i rad nu förutom gångna natten) i kombination med ovanligt mycket träning (mot vad min kropp är van vid alltså).

Hoppas att så är fallet för jag vill verkligen inte bli förkyld nu när jag äntligen kommit igång med träningen.


Och jag inser risken med det jag precis skrev. Har jag inte en förkylning på gång redan så kommer den vilken minut som helst. Som alltid när jag bestämt mig för att komma igång med träningen igen.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar