torsdag 21 mars 2013

All t s å

Behöver jag gå till vårdcentralen och kolla upp mina värden, eller är det normalt att vara så här otroligt fruktansvärt genomtrött? Jag är nästan förbi av trötthet.

Okej. En anledning kan vara att jag under många nätters tid vaknat mitt i natten och legat vaken. Men ändå. Och varför i hela glödheta gör jag det? Whyyyyyyy?


Nu blir det energistinn pizza och ett glas rött. Det röda är enbart för syns skull. En klunk och det är hej migränhuvudvärk. Oh the joy. Till helgen får jag satsa på att röra mer på mig. Ta promenader varje dag.

Nu kommer maken med maten. Hej för idag.

I morgon är det fredag. Tack gode gud för det!
.

3 kommentarer:

  1. Jag tror du är orolig för jobb mm och därför vaknar. Sådan är jag, alltså med mycket beslut eller lösa trådar så blir jag orolig = vaken på natten = genomtrött = stressad...
    ...men det kan ju vara så att du kanske har dåligt blodvärde och det kan man ju så klart kolla upp på VC.
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Den långa vintern gör sitt...
    Mera ljus och kanske lite D-vitamin tillskott?

    SvaraRadera
  3. Det går tydligen en himla massav irus just nu. Själv har ajg rpecis blivit frisk efter tre veckors illamånende och yrsel och sömnbrist. Trodde nästan jag var deprimerad. Pratade med en sjuksköterska som sa att det går lömska streptockoer just nu som ger alla dessa symptom. Och javisst, nu är allt borta. Hang in there!

    SvaraRadera