torsdag 28 mars 2013

Huvudvärken, du är inte välkommen

Stick och besvära någon annan istället. En våldtäktsman, en pedofil eller någon annan dum person. Jag har inte gjort något illa.

Förutom spanat på en väldigt snygg kille. Men man får spana.

Och jag kan säga så här: Jag har full förståelse för de 40-åriga kvinnor som faller för snygga 20-åringar.  Hade jag varit singel, och på jakt efter väääääldigt snygg kille så ... *dreglar*

Det är tur att jag inte är på jakt efter någon. Den här killen hade jag inte haft en suck av en chans på i alla fall. Hade bara blivit jobbigt. (Här skulle jag vilja gå loss på en beskrivning av honom, men jag inser att det kan se väldigt konstigt ut. Helst med tanke på att maken ibland tjuvläser här inne. Han skulle få för sig att jag verkligen byter ut honom mot ett par tjuoåring. I det här fallet hade det räckt med en. Jag skulle inte orka med två.)

Men visst är det trevligt med ögongodis?!
.

3 kommentarer:

  1. Jag gillar normalt sett grabbar i min egen ålder, men numera börjar jag undra hur det står till med mina jämnåriga.
    Gubbar är vad de är!

    (Men min N är en grabb och åtta år äldre, så visst finns de här och där.)

    SvaraRadera
  2. Åsa: Min man är fem år äldre än jag och han är också en grabb fortfarande, som tur är :)

    SvaraRadera
  3. HA ha ha ha :-)
    Spana är kul och fundera på snygga yngre män bra för själen ;-) Glad Påsk!

    SvaraRadera