torsdag 28 mars 2013

Vissa människor är lättare att tycka om

Det finns trevliga människor, och så finns det trevliga och behagliga människor. Som är lätta att umgås med.

Att det skulle bli trevligt visste jag sedan länge, men när man två dagar innan får ett mail "skit i att städa, så känner vi oss hemma" så slappnar man av och ser fram emot besöket lite extra.

Nu blir det sova. Jag är inte drabbad av jet lag, men jag är trött ändå! Som alltid nu för tiden. Gaaah!

I morgon ska jag sova ut, äta långfrukost och sen strukturera upp min text. Igen. För vilken gång i ordningen? Vad är det som är så svårt?
.

4 kommentarer:

  1. Verkligen bra gäster :)
    GLAD PÅSK!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Go'morron, tassar in och önskar en underbar påsk.
    Påskkram

    SvaraRadera
  3. Åh nu blir jag alldeles varm och glad! B sa när vi åkte från er "det här var exakt vad jag behövde just nu, som en riktig vitamininjektion att få träffa trevliga människor som man kopplar av ihop med och bara trivs!". Exakt vad jag kände också! :)

    SvaraRadera