lördag 30 mars 2013

Brunch och gråa hår

Äggröra, ägghalvor och sill. Barnen fick påskmust till men jag avstår det söta i år.

Har bestämt mig för att inte röra godiset heller. Vin är okej, eftersom jag har blivit väldigt måttlig (ehum, påminn mig inte om tidigare omåttliga tillfällen, tack). Den här lilla förhatliga magen ska tajtas till. Jag hatar den. Men eftersom jag inte vill förstora brösten, eller använda allt för väl tilltagen behå, får det bli så. Magen ska in innanför brösten. Och ja, hållningen måste förbättras också, jag vet.

Jag sliter på ett nytt förstakapitel. Ett som ska vara bra och yadayadayada.

Orka.

Jo, måste orka.

Måste bara få krisa lite emellanåt. Det har visat sig ge bra resultat förr.
.

1 kommentar:

  1. Jag avstår oxå allt sött, men vinet avstår jag inte ;)

    SvaraRadera