onsdag 22 november 2023

En balansakt i flera delar


Igår gick jag ut och sprang och det kändes himla bra. Tills senare på eftermiddagen när jag började känna mig hängig och misstänkte att jag hade en förkylning på gång. (SKIT OCKSÅ!)

Men idag känns det bra igen. Lite, lite sliten känsla i kroppen men det är nog för att jag slarvade med maten i helgen, och efterdyningar från gårdagens löpning. 

Jag har inte lärt mig min nya mat- och sovklocka än och inte vant mig vid sena kvällar. Kroppen tar lite stryk. (Att inte äta något riktigt på hela lördagen var otroligt dumt, det får jag inte göra om.)

Men så länge jag sover hyfsat bra och vaknar någorlunda utvilad är jag glad. Vill väldigt gärna hålla mig frisk och kunna jobba och träna - och leva. En förkylning slår ju undan benen totalt. Helst som jag får väldigt manliga förkylningar nu för tiden. (Suck.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar