tisdag 28 november 2023

Tisdag ...


Eländesdag. Ingen frukostpersonal den här dagen heller. Måste prata med chefen om det ... Det blir liiite tajt att hinna med allt. Eller så får em-personalen jobba ikapp det som jag inte hinner.

Eller är det att jag är ovan fortfarande, och därför långsam? Är det därför jag känner mig så stressad? Jag får dåligt samvete inför den som ska jobba efter mig.

Samtidigt har jag kommit till jobbet vissa dagar och fått röja upp efter förmiddagen. Så det kanske hör till? Jag saknar att ha någon att ventilera med. Vad är normalt och vad kan jag förvänta mig? 

Dessutom var det en del saker utöver det vanliga idag ... som tog all min kraft och energi. Och jag tappade nästan hoppet om medmänskligheten ett tag. Jösses. Någon gång längre fram kanske jag berättar men inte idag. Inte för att jag har många läsare, men ändå. 

Lägg därtill en dunderförkyld praktikant som kanske har smittat mig med något. HOPPAS INTE! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar