söndag 5 november 2023

Träningsvärk och tröttvärk

Det blev både lite styrketräning och löpning igår och det känns idag. Baksida lår känner av marklyften ganska väl - och de var inte överdrivet många! Och ljumskarna känner av löpningen (eller de breda benböjen?). Lite skönt även om det krävdes väldigt lite träning ... man ligger av sig väldigt snabbt nu för tiden. 

Värst är nog tröttheten. Jag har sovit uselt och drömt stressdrömmar hela natten. Saker har slutat fungera och jag har befunnit mig i riktig oländig terräng och haft tider att passa och saker att göra.  

Jag hoppas att huvudvärken ger med sig snart och att jag får en betydligt lugnare kväll ikväll. Det behöver jag.

Bortsett från att det var mycket igår kväll och jag kände att jag inte riktigt hann med så kändes det ändå bra. Men jag hatar att vara ny och inte kunna saker. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar