måndag 12 april 2010

Jaha?

Jag skulle googla plocksallad och paprika, för att få veta hur de vill ha det för att bli stora och fina och goda. Dottern och jag har planterat alltså.

Istället blev jag sittandes här. Läst lite bloggar, men inte orkat kommentera med ett endaste ord. Jag är trött. Jag fixar inte att vakna halv fyra och vara "pigg".

Kvällen är underbar! Vilken fin solnedgång... Synd att det är så kallt ute. Och synd att jag har så mycket jag måste göra inne. Städa i köket, googla lite, skriva respons på dikter. Helst skriva på min nästa uppgift. Gaaaah! Jag orkar inte ikväll! Men jag måste sätta fart, så att jag snart kan gå och lägga mig.

3 kommentarer:

  1. Gå och sov istället så kan du fixa allt det där andra i morgon förmiddag när du är ledig och pigg.

    Suss gott!

    SvaraRadera
  2. Låter trist. Strunta i måstena och ta de piano i soffan istället, så hämtar du nya krafter tills imorgon istället *tipsar*

    SvaraRadera
  3. Nilla & Ulrika: Kloka ni! Jag ska bara sen går jag och lägger mig. Jag lovar!

    SvaraRadera