torsdag 8 april 2010

Nycklar funna!

Fick ett mail av kollegan en stund senare, som meddelade att nyckelknippan låg under några papper! Skööööönt! Tackgodegud för det!

Jag såg framför mig hur huset skulle vara tömt i morgon när vi kom hem från jobbet. Ja, för någon hade ju såklart snott nyckelknippan och åkt hem till mig under morgondagen och gjort inbrott!

Har jag berättat att jag är lite lätt oroligt lagd av mig ibland?

Men nu är det lugnt och fint igen! Och jag har varit ute och sprungit. Men det tarvar nog ett eget inlägg tror jag. Senare för nu ska jag stretcha och sen trimma till magmusklerna (de obefintliga)

2 kommentarer:

  1. Vilken tur! Det är inte klokt vad man hinner tänka massa tankar allt för nycklarnas skull.
    Som när jag velat bort bilnycklarna, trodde jag! Fast det var maken som åkt till jobbet med nycklarna till bägge bilarna. Smart mannen ;D

    SvaraRadera
  2. Gafflan: Visst är det jobbigt!

    SvaraRadera