måndag 29 april 2013

Åh typiskt

Jag som just håller på att plocka tillbaka några användbara kapitel till texten och så måste jag gå och lägga mig. Lekte med tanken på att vara lite wild and crazy och sitta kvar och skriva ... men det kommer jag att ångra.

Den här tröttheten! Måtte den gå över snart.

Nu sova, i morgon jobba fyra timmar, sen skriva, gå på match och så skriva lite till. Kanske putta in lite matlagning (usch) och städ (muta barnen) också ... kanske that is.

Men nu, motvilligt sova. Eller nej, sova gör jag gärna, men att gå ifrån datorn gör jag motvilligt. Men eftersom jag är trött och gärna vill sova så ... Okej. ENOUGH now.
.

2 kommentarer:

  1. Sova är bra, då blir skrivandet och allt annat bättre i morgon.

    SvaraRadera
  2. jag håller med Anneli :)Hoppas att du har sovit gott.

    SvaraRadera