måndag 22 april 2013

Hemma bäst

Hemma igen efter fyra bra timmar på jobbet. Om än lite sega. Efter den mysiga sagostunden vaknade jag inte riktigt till och nu hemma med en kaffekopp har jag flimrande sicksackblixtrar i halva synfältet. (Det verkar vara på väg bort nu och skymmer inte längre precis det jag tittar på.)

Nattsuddet från i lördags som ger sig tillkänna idag tror jag. Och jag som ska på föräldramöte ikväll, inför disco som äldsta dotterns klass ska arrangera på fredag.

Nu måste jag kompensera för avsaknad av lunch. (Sju pastaskruvar och liten skvätt sås är inte lunch, det är aptitmobbning.
.

2 kommentarer:

  1. Kanske är det mat du behöver? Hoppas du mår bättre!

    SvaraRadera
  2. åh sagostund... jag har försökt köra sagostund med brorsonen här i helgen... inför att han skulle sova middag. Det gick sådär, han snurrar bara runt och ska peka på allt men till sist somnade vi görgott båda två! Hoppas du kommit igång igen och fått ätit! kram

    SvaraRadera