söndag 22 mars 2015

Määäh!

Idag vaknade jag 05.20! Men lyckades efter en lååång stund somna om lite grann. Till slut gav jag upp. (Och gick upp och snabbskurade badrummet på övervåningen. Sonen har en kompis som sover över och det är trevligt om det inte påminner om en offentlig toalett, tänker jag.)

Igår kväll började jag bli hes, och hostade mycket. Hostan har fortsatt hela natten, men inte stört mig jättemycket, som tur är. Återstår att se hurdan rösten är idag. Ingen mer än jag är vaken så jag har inte pratat ännu.

Snart blir det kaffe.


3 kommentarer:

  1. Du vaknade du, jag har inte vaknat ännu denna skitdag.
    Vilket trist väder....
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du hade lite röst kvar .. och hoppas att du mår bättre nu
    Hittade hit via susanne och kommer absolut tillbaka
    KRAM Sanna

    SvaraRadera
  3. 05.20? Vilken okristlig tid att vakna. Och på en ledig dag. Du borde kompenseras med något fint, eller kanske gott. Choklad är ju aldrig fel. Eller tulpaner. Chokladtulpaner?

    SvaraRadera