onsdag 22 juni 2016

Älskar att inte skriva!


Det blir så mycket gjort i både växthus och trädgård. Och mysigt är det att gå och klippa ekarna vid blåbärsdungen. (Jag älskar att klippa träd och buskar - skulle kunna jobba som klippare!)

Har även fått städat en del på altanen, men ganska mycket återstår eftersom vi har rätt mycket altan, och massor av grejer ... i kombination med att jag är rätt slarvig och har lätt för att stöka ner ...

Åh, vad jag njuter av livet just nu. Det gör inte det minsta att boken säljer sig lite dåligt just nu (vad kan det bero på ??? Att jag är dålig på att marknadsföra mig själv kanske?) eller att det är stiltje vad gäller skrivandet.

Det får lösa sig när jag vilat färdigt. Då tar jag nya tag.

Just nu är det trädgård och njutning som gäller. Inte helt oviktig del av livet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar