torsdag 10 september 2009

Bråkig natt

Inatt hade jag en lång dröm där jag bråkade med en busschaufför. Han var så ung så jag var osäker på om han alls hade körkort. Och han körde helt fel väg! Och så stod han upp och körde, med armarna i kors över bröstet, inga händer på ratten - och det var bara för att reta mig! Och jag skällde på honom! Och han bara retade mig ännu mer!

Jag minns att jag satt så att jag hade kunnat sparka honom i huvudet, jag har en tydlig bild av hur jag måttar en spark - min fot syns framför hans huvud...


I en senare drömsekvens är jag någon annanstans, med en lite äldre man som håller på att sminka mig. Och han "råkar" smeka mitt ena bröst. Jag låssas som ingenting (??!!) får se resultatet och ser förjävlig ut! Men det tycker inte han som sminkat mig, att jag är helt gulgrön runt näsan och munnen tycker han är fullt normalt.


Någon som kan tyda mina drömmar? Men vill jag ha dem tydda?!!?

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Dagens gapskratt! Vilken dröm! =)
    Jag drömmer sällan orealistiska drömmar, så jag tycker det är jättekul när andra berättar om sina! =D

    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Du verkar onekligen ha något otalt med en av männen i ditt liv...
    Din man eller din pappa förmodligen. På dem bara!

    SvaraRadera
  3. Yvonne;
    Jag drömmer alltid konstigt och ofta orealistiskt. Du kan nog få höra fler..

    Nilla;
    Näe inte pappa... Återstår min man då!

    SvaraRadera